6 Nisan 2015 Pazartesi

Bronz Bir Ten!


Yaz geliyor...
Şimdi çoğumuzun derdi kışın aldığımız birkaç kiloyu verebilmek. Benim bir de bronz bir ten için ne yapabilirim derdim var. Benim gibi çok beyaz tenli iseniz bu gerçekten ciddi bir problem oluyor. Yazın zaten tatilimiz kısıtlı ben de öyle güneşte saatlerce yatan bir tip değilim. Çok beyaz olduğum için azıcık güneşte kalayım bronzlaşmıyorum, düpedüz kızarıyorum. 

Bu konuyu ben mi büyütüyorum bilmiyorum ama bronz ten insanı daha fit gösteriyor gibi geliyor. Cıvıl cıvıl yaz renkleri bronz bir tende  daha canlı duruyor sanki... Siz de bir düşünün kıyafetler takılar ve aksesuarlar bronz bir tende nasıl durur? Kızarık bir ten de nasıl?

Kabus gibi...

Yeni bir ürün buldum. Bronze X2  yalnızca bir günde bronzlaşabilirsiniz, diyor.

İnanmak istiyorum.

Şimdiye kadar birçok ürünü denemiş, çoğunda hayal kırıklığına uğramış, bazılarında eh işte, diyerek teselli olmuş ben bu ürünü denemeye karar verdim ve gelişmeleri yazacağım.

Ürün sayfasından alıntıdır.

Havuç Yağı
Susam Yağı
Kayısı Yağı
Kayısı yağı
Kakao Yağı
Tatlı Badem Yağı
Okaliptus Yağı



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düşüncelerinizi paylaştığınız için teşekkürler...